ceturtdiena, 2015. gada 11. jūnijs

Viļakas sociālās aprūpes centra darbinieki piedalās seminārā

Vairāk bildēs


Viļakas sociālās aprūpes centra (turpmāk VSAC) darbinieki šī gada 10.jūnijā piedalījās  seminārā „Komunikācijas prasmes un konfliktsituāciju risināšana” (8 stundu Programma).

Seminārs tika organizēts pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumiem Nr.291”Prasības sociālo pakalpojumu sniedzējam” II.panta punktu 2.4.3., kurš nosaka regulāru kvalifikācijas celšanu katru gadu darbiniekiem, kuri strādā ar klientiem.

Semināru koordinēja SIA „BUTS”, Gulbenes filiāles vadītāja Sarmīte Deksne, un to vadīja Mg.sc.soc. Anita Pētersone, pasniedzēja ar pozitīvu un ilggadēju pieredzi klientu apkalpošanā un konfliktsituāciju risināšanā.
Darba procesa gaitā tika iztirzātas šādas tēmas:
·         Saskarsmes jēdziens un iedalījums verbālā un neverbālā saskarsmē. Verbālās barjeras saskarsmē. Veiksmīgas saskarsmes priekšnoteikumi. Pirmā iespaida veidošanās.
·         Personība un cilvēka uzvedība. Temperaments un raksturs. Personības pretenziju līmenis un pašvērtējums. Cilvēka vajadzības. Es koncepcija. Attiecību veidošanās. Empātija.
·         Konfliktu būtība, veidošanās cēloņi. Konfliktu veidi, to novēršanas un risināšanas iespējas. Savstarpējās attiecības darba procesā.
·         Psihoemocionālā slodze darbā. Izdegšana.Stress un tā pārvarēšanas iespējas.

Semināra dalībnieki novērtēja semināra programmu kā noderīgu un sagatavotu atbilstoši sociālo pakalpojumu vajadzībām.
Seminārā tās dalībnieki apguva prasmes strādāt komandā, izprast saskarsmes viedošanās principus un savas personīgās iezīmes, kā arī ieguva plašāku skatījumu labas komunikācijas  veicināšanā un konfliktsituāciju risināšanā, pildīja testus, kuru vērtējumu detalizēti analizēja, lai izprastu atbildes sakni.

VSAC darbinieki atzinīgi novērtēja SIA “BUTS” sniegto semināru, īpaši Pateicību izsakot A.Pētersones kundzei un SIA “BUTS” Gulbenes filiāles vadītājai S.Deksnei par profesionāli organizētu darbu-novadītām mācībām un pozitīvo gaisotni seminārā.

Iegūtās zināšanas noteikti būs noderīgas darbā ar klientiem, gan arī kolēģu savstarpējo attiecību pilnveidošanā. 


Teksts, foto: Viļakas sociālās aprūpes centra vadītāja Ilze Šaicāne

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru